torsdag 4. desember 2014

Julepannekaker


Idag har vi skeiet ut med pannekaker. 
Ja, det er virkelig å skeie ut for min del. 
Pannekaker er i mine øyne mer dessert enn middag. 
Det er lov innimellom.

Det er vanskelig å få gjennomslag for noe sunt tilbehør, men jeg lager de alltid grove.
Det er da noe.




Siden det går mot jul laget jeg en liten julevariant idag. Jeg fant en oppskrift på grove pannekaker på nettet. Istedenfor å lage vanlige pannekaker fant jeg frem pepperkakeformer og stekte i dem. 
Det var poppis hos gutta. 

For å gjøre de enda litt mer julete hadde jeg litt malt nellik og kanel i røra.





-Og vips så ble det julepannekaker!


God middag!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Så kult:)
Her er og pannenkaker litt dessert, men når vi ført har det, så spiser vi først en med poteter og bacon, så en med sukker og kanel til dessert ;))

Line Kristine sa...

Så lurt! Kan tenke meg det luktet godt også med de smakstilsetningene i :)

Jatte sa...

Så stilige!! :D

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...