fredag 14. november 2014

Det tok tre barn...


...før jeg skjønte hva slags seng man faktisk trenger til en baby.

Med tredjemann er man i utgangspunktet ikke like nøye med alt. Mens man til førstemann gjerne vil ha alt nytt, alt skal være lekkert, delikat og fresht -helt perfekt til hver minste detalj, så er det litt mer tilfeldig hvordan ting blir med nummer 3 og ikke minst når ting kommer på plass. 




Jeg har vært innom både vugge og grindseng, men denne gangen var det helt uaktuelt med noen av delene. Grindseng får man jo bruk for etterhvert, men hadde jeg dratt den inn på vårt soverom så hadde jeg ikke fått tak i tøyet mitt i garderoben. -Og jeg orket ikke tanken på å bøye meg opp og ned i en vugge på gulvet. Dessuten er det kaldere lenger ned mot gulvet enn i høyde med vår seng.

Denne gangen investerte vi derfor i en Babybay-seng. Den er helt genial og jeg er fornøyd med den! Jeg har henne rett der ved meg, i samme høyde og hun har det lunt og godt inni den lille kroken sin. Den kan monteres til alle typer senger, så den er godt sikret. Anbefales på det varmeste!




Det er fredag og jammen helg igjen. Vi har ingen planer for helgen, og det er igrunn deilig. Selv om det generelt er få planer om dagen, så har vi mye besøk og mange stikker innom og det er sååå koselig! Jeg rekker faktisk å bake litt mellom slagene, og idag har jeg fått laget både lunsjmuffins og eplekake. 

Oppskriften på lunsjmuffinsene har jeg fått av min kollega Line og den skal jeg dele med dere en annen gang -hvis jeg får tillatelse... De er geniale å ha både i sekken på tur og i fryseren hvis man trenger noe kjapt å servere gjester.

Beklager elendige og mørke bilder. 
Jeg rakk ikke å ta bilder før mørket falt på...
Haha.
Jaja.


God helg!


1 kommentar:

Unknown sa...

Den så genial ut:)
Så deilig og ha henne der, rett ved siden av deg ♡
Kos deg med gjester og bakst:)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...