fredag 1. november 2013

black ♥ white

 
En ting er jo å være ferdig med julegavene til desember slik at man
kan kose seg i julen og ikke la seg stresse over gaveshopping...
 
Det hjelper lite når man allerede i oktober stresser i engstelse over å ikke bli ferdig i løpet av november. Der har du den. Stresse i frykt for å bli stresset.
Ja, jeg tror kanskje at jeg har en diagnose...
*smiler*
 
 
 
 
Som vanlig sliter jeg med hva jeg skal ha på veggene.
Jeg kjøpte noen fine kasser på Kremmerhuset.
Tanken var å ha bøker i dem, men til det tror jeg at jeg må finne noe mer solid til det formålet.
-Men de gjør seg jo veldig med litt pynt i!
 
Enn så lenge står de på et stettbord,
så får vi se hvor lenge (uker? måneder?) de blir stående der...
 
 
 
 
Jeg hadde meg en ny runde hos kiropraktoren idag.
 
Det er sterk kost for en som aldri har prøvd det før.
Fytti som det knaser, men for en effekt!
 
 
 
 
Den noe skjeve betong-lysestaken på toppen er et resultat av mine mange støpe-prosjekter.
Håper øvelse gjør mester.
*smiler*
 
 
Nå skal jeg sende mann og barn i svømmehallen mens jeg rydder og ordner litt i heimen.
Ikveld får jeg herlige jenter på vin og skravlings og det gleder jeg meg sååå til!
 
 
God helg!
 
 


3 kommentarer:

Unknown sa...

Fine de kassene der, ønsker meg jeg og:))
Og så fin pynt ♥
Høres ut som en diagnose det julestresset ditt ja, hoho:)
Jeg stresser aldrti med jul jeg, og det er deilig det, hehe...

Ha en fin fin helg, og god bedring med ryggen!

Anonym sa...

Tror vi har samme diagnose ang julegave handel....sa til Ø i dag at jeg har ferieuke, første uka i desember...perfekt sa han, for da kan jeg jo ordne gaver da,...mohahaha...han er ikke kjent med min skade!!
God bedring med nakke og rygg silje!! Take care!!
Klems fra bartebyen...

Toril sa...

Jammen fint med pynt i de hyllen også!
Knallfine ting :) Ikke dumt å bruke de sånn...;)
Ønsker deg en god søndagskveld!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...