tirsdag 27. august 2013

Stol-shopping!

 

Igår flesket jeg til -og det med velsignelse fra mannen!
 
 

 
Jeg tok meg en tur for å bare se bitte litte grann på HAY about a lounge chair... Sukk, den var enda kulere og enda diggere å sitte i enn jeg trodde. Jeg fant igjen den lekre, mint-aktige fargen på fargekartet som jeg hadde sett på nettet og det var ingen tvil... Denne stolen bare MÅTTE jeg ha!
 
Jeg finner ikke nøyaktig den stolen jeg har bestilt, men bort sett fra fargen så er denne identisk.
 
 
 
 
For å kompensere for den noe drøye pengebruken (jeg kjøpte nemlig et par ekstra Vitra Eames- stoler også, når jeg først var igang...) tok jeg meg en tur til Skrot-Tor og kjøpte den peneste stolen jeg fant der. Nei, den var ikke akkurat noe syn for øyet, men med et par malingstrøk og noen nye puter skal den nok bli fin. Jeg sendte bilde av stolen til mannen og lurte på hva han syntes om kjøpet.
"Nitrist!" fikk jeg til svar. Pt må jeg vel si meg enig i det, men bare vent...
 
Jeg skrev vel tidligere at vi hadde landet møbleringen.
Vel, idag hadde jeg med meg Snuppa til det nye huset, og hun anbefalte meg et par justeringer...
Jeg må si meg enig med henne. Det skal nok bli bra uansett!


God tirsdag!



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...