tirsdag 5. mars 2013

Happy tirsdag!

 
Idag hadde jeg planer om å kjøpe inn et nytt parti med roser,
men slik mine Rema-luksusroser holder seg vet jeg neimen ikke om det er nødvendig...
 
Et lite tips når rosene begynner å henge med hodet: Kutt stilken nesten helt av, lag et langt og godt snitt i den stilken du har igjen og sett dem i små vaser som støtter hodet!
 
 
 
 
Jeg har egentlig ikke tid til dette, for idag der den store ærend-dagen! Jeg har fri fra jobb og har en million ting på blokka som skal fikses, så jeg må bare hive meg rundt! Snart er det barnebursdag og ikveld får jeg de skjønne klubbjentene mine på besøk! Noe av det beste jeg vet...
 
 

 
Skagen spisebord er jeg fremdeles like fornøyd med! Den duse hvitoljede fargen er lekker mot resten av interiøret, og endelig har jeg et stort og godt spisebord! Det kommer godt med nå som det blir barnebursdager med 10+ barn til bords rett som det er!
 
 
 
 
God tirsdag alle ihop!
 
 


1 kommentar:

Siljes kreative rom sa...

Fine rosene!!! Bordet ditt ser kjempefint ut:) kjekt med stort bord når små venner invaderer huset;) lykke til med selskap!
Silje

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...