fredag 8. februar 2013

Helgens syssel...

...male gulv!
 
Mannen og jeg har jobbehelg, og barna har dratt til fjells med mormor.
Da gjelder det å bruke tiden mellom jobbvakter godt, og den skal brukes til å male gulv!
 
Det er nå 2 1/2 år siden vi malte stuegulvet, og det er på tide med ett strøk til. Det har mange sår og sorte flekker, og uansett hvor rent det er ser det bedritent ut. -Men gulvet er malt grundig den gang, og nå skal jeg bokstavlig talt helle malingen utover gulvet så det får en solid, tykk og fin finish!
 
 
 

Jeg må ta det i to omganger for det er ikke plass til alle stuemøblene i entreen...
Nå skal det pusses litt enkelte steder og så skal det vaskes godt. Deretter blir det "lunsjpause" med taco, og så får jeg ta penselen fatt. Vi skal nok klare oss uten kjøkken frem til imorgen ettermiddag.
 
Når jeg først har pensel og malingspann fremme håper jeg på å rekke et strøk til andre steder i huset også, som på lekerommet og på toppen av trappen, men jeg får se hva jeg får tid til.
Stuen er prioritert så får alt annet være bonus!

 
God helg!


4 kommentarer:

Siljes kreative rom sa...

Eg misunner deg det kvite golvet, det er lekkert :-) (og så misunner eg deg bittelittegrann den aleinehelga;) kos deg med malingskosten!

Unknown sa...

KOS deg med malejobben!!
Blir veldig fint da, elsker hvite gulv ♥

bye9design sa...

Knallfint gulv :o) Kos deg med arbeidsro i helga, ganske deilig det tenker jeg :o) Liker bloggen din, skikkelig trivelig, legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre :o) Klem fra Nina

Anonym sa...

Fin blogg.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...