onsdag 12. september 2012

Mitt bad er fyllt med...

 
...drivved!
-Eller rekved om dere vil.
 
Rettere sagt gjestetoalettet. Helgens brud ønsket seg bare en ting fra oss i bryllupsgave, og det var en drivved-stige. -Og man gjør jo som bruden befaler! Jeg har desverre ikke noe bilde av stigen jeg laget til brudeparet, men den er laget på samme måte som den vi har på gjestetoalettet.
 
 



Jeg har for vane å rote noe voldsomt når jeg har prosjekter på gang, og ting blir stående på de merkeligste steder til de merkeligste tider... Denne gangen har det gått ut over gjestetoalettet, og jeg har nå drivved stående i alle kroker på det halvannet kvadratmeters store rommet.
 
Er det rart jeg går ut av mitt gode skinn på grunn av uorden. Ja, på den fronten har jeg virkelig noe å jobbe med! Jeg er rett og slett fryktelig dårlig til å sette ting tilbake på plass -og hive overskuddet. Et av problemene er kanskje at ting ikke har sin faste plass...
 
 
Nå skal barna i seng og jeg er off to klubb med mine skjønne tupper!
Ikveld går turen til Silje og jeg gleder meg til god mat og masse skravling!
 
 
God lillelørdag!
 
 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Hei ! Takk for flott inspirasjon ! Sitter nå å hekler trekk til syltetøyglass. Vips, så fikk jeg nye telysestaker.
Hilsen tante Ellen (Line's tante)

Unknown sa...

Så heldig brud:)
En slik stige ønsker jeg meg og:))
Flink du ♥

Anonym sa...

Den er HELT FANTASTISK FIN!!!!!

Og du er en helt fantastisk venninne og toastmaster.

Stor klem fra brura :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...