torsdag 13. september 2012

Høst i trappa

 
 
Takk for fine tips til oppbevaring av hobbystæsj på kjøkkenet!
Jeg skal ta med alt dere sa i vurderingen når jeg bestemmer meg for en løsning!
 
 
En vakker Frilandskrys er på plass i trappa.
Jeg vet ikke mye om denne planten, men mamma mente at den ville krepere innendørs.
Jeg har hatt to av dem i noen uker nå og de holder fremdeles koken, så jeg nyter synet av dem innendørs -inntil videre...
 
 



Det fine med mørket som kommer snikende med høsten, er stemningen med levende lys inne.
Alle snakker om den dårlige sommeren, men ikke tenk på det! Nå skal vi få en frisk, klar og fin høst!
 
 
Ikveld har gutta og jeg vært på småbarnssang etterfulgt av felles kveldsmat. Vi storkoste oss, og guttene var ganske så slitne da vi ramlet inn døren rett over k. 19. Da var det bare tannpuss og rett i seng. Imorgen er det fredag, og nå gleder vi oss til mannen kommer hjem på "helgeperm"!
 
 
Fortsatt god torsdagskveld!
 

 


3 kommentarer:

MittLilleHjerte sa...

Fine bilder;)
Høsten er jo alltid koselig selv om vi lengter etter sommeren som aldri kom;)
Fin kveld!:)
Janne

Unknown sa...

Så flott i trappen ♥
Nå er det høst ja, en deilig tid:))

Ha en fin fin fredag!!

SyngendePikerIKristus sa...

Endelig fredag!! :-) pappa kommer hjem, og eg ønsker dåkke en god helg!! Kos dåkke alle 4 :-) klem fra tante elisabet :-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...