mandag 20. august 2012

Polarn O. Pyret med nettbutikk


Vi har ikke Polarn O. Pyret i byen der jeg bor,
så derfor er det veldig kjekt at de nå har fått nettbutikk!

Lyder hadde stripete longs og langermet da han var baby,
og på nettsiden så jeg at de hadde dem i store størrelser også! Jeg har vært veldig glad i de plaggene. Det er både god kvalitet og de er fine både under yttertøy og som behagelig innetøy.


 Bildene er lånt av Polarn O. Pyret


Jeg heiv meg på mens de hadde gratis frakt i slutten av forrige uke,
og allerede idag kunne jeg dra på posten for å hente pakken!

Polarn O. Pyret lanserer snart en egen spalte for kjøp og salg av brukte klær på nettsiden, og det varmer mitt gjenbrukshjerte! Nettsiden deres finner du her.


Jeg har hatt den store ordne og fikse-dagen idag, og kan check'e ut samtlige punkt på smørbrødlisten før barna skal hentes i barnehagen. Siste post er å klippe plenen,
og nå ser jeg at solen titter frem så da skal jeg hive meg rundt!


Ha en god ny uke!



2 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Hipp hurra for polarn o pyret!! En favoritt her i huset også, selv om jeg ikke har hatt så mye derfra:)

Janne sa...

Er veldig glad i Polarn jeg også... Eeelsker ulltøyet deres.
Som du sier, veldig bra kvalitet altså!!!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...