fredag 10. august 2012

Litt kaos og noe nytt på lekerommet



Da jeg kom opp for å ta bilde av siste nytt på lekerommet, var dette synet som møtte meg.
Jaja, det er godt at de kan ha et rom der det ikke er fullt så nøye med ryddingen,
men jeg ser at vi trenger noen rutiner allikevel...

Jeg hadde ikke ork til å begynne å rydde, for her skal jammen gutta selv få være med på ryddingen.
Derfor ble det fotoshoot i det glade kaos!




For noen uker siden kjøpte jeg et lekkert wallsticker-tre på ebay. Jeg hadde i utgangspunktet planer om å male et, men innså mine begrensninger når det gjelder kunstneriske evner... I lang tid har jeg trålet nettet etter det "perfekte" treet. -Og hva er det ebay ikke kan hjelpe en med?!

Nå har jeg endelig har fått det opp, og det ble helt supert! Det starter ved døren, og så "blåser" det inn i rommet. Jeg hadde ikke målt på forhånd, men var heldig med målene -som viste seg å være helt perfekt! Rammene til å henge bilder i har jeg ikke sett før og syntes det var en artig detalj!





Nå må jeg gå gjennom fotoalbumene og finne noen fine bilder å fremkalle!


Håper du får en super og solfyllt helg!




5 kommentarer:

Ella sa...

Kjenner igjen det med rydding av lekerom ja, det skjer vel heller sjelden :)
For et koselig lekerom, med rot, og en knalltøff wallsticker :) Likte også veldig godt at du kunne plassere bilder i den!
Ha en fin helg, klem fra Ella

Vibeke / Mammas Hus sa...

Det var kjempefint! :D

Og rotet så kjent ut, dessverre. :/

God helg!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Veldig fint tre... stilig med de rammene
Rotete rom = levende unger
Ha en knall din kveld
klem

Caroline sa...

Så kult tre! Jeg er selv på leting etter et tre jeg kan ha på gutterommet, men synes store trær er så frytkelig dyre. Hvor mye kostet ditt?

Marianne Leonora sa...

Fantastisk fint!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...