onsdag 6. juni 2012

Til noen søte små...


Etter at alle mødrene i barselgruppa begynte å jobbe igjen, har det neimen ikke vært lett å samle alle sammen med barna. Med fire av oss i skiftarbeid og to med dagtidsarbeid er det nesten umulig...

1.års-bursdagsfeiringen av jentene ble det derfor aldri noe av, men nå er det jammen på tide at de får gavene sine! Ikveld er det klubb, så jeg tenkte å ta gavene med selv om hovedpersonene er hjemme og sover. Vi har alle spleiset på en ting til hvert barn i 1.-års gave, hvis ikke hadde det blitt veldig mange gaver på kort tid. Jeg stod for innkjøp av gave til jentene.




Håper de blir fornøyde, det vet jeg hvertfall at mødrene blir!
De får hver sin lille Maileg-kanin i et søtt sommerantrekk og et sett med muffins til lekekjøkken. Kanskje ikke noe typisk 1.-års gave, men nå har de noe som varer i flere år!

Nå er det altfor lenge siden jeg har sett klubb-jentene mine,
så jeg gleder meg til en skikkelig skravle-kveld!


God onsdagskveld til dere alle!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Å, så fine de var! Kjempefin gave;)

Klem Anja

MittLilleHjerte sa...

Hei, så utrolig koselige gaver! Kan tenke meg det treffer midt i hjertet!:)
Ha en fin kveld!
Klem Janne

Caroline sa...

Helt meganydelige gaver! De hadde ihvertfall jeg hatt sansen for hvis jeg var en av mammaene. Heldige små jenter.

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...