torsdag 14. juni 2012

Garn, garn og enda mer garn!


Idag har jeg tømt Stoff og Stil for bomullsgarn!

Jeg har handlet garn til girlanderne og lyktene.




Jeg klør etter å hekle, men det er ikke så mye tid enda gitt. 
Heklenålen tas frem etter at barna har lagt seg, 
så da setter jeg meg til rette i sofaen og hekler og hekler...

To måneder går fort, og jeg har jo andre ting å gjøre enn å hekle -selv om det er ferie og litt mer tid til slikt.


God torsdag!


PS: Jeg skrev Snipetorp, men ser av deres hjemmesider at det heter i Snipetorp. 
-Så til deg som poengterte dette må jeg innrømme at jeg syntes det hørtes helt unaturlig ut, men det er notert!


1 kommentar:

KinesKlode sa...

Jeg gleder meg til å besøke standen din! :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...