torsdag 31. mai 2012

Mai


"Syntes det er noe besynderlig at huset har vært tomt for unger i 5 dager, og når jeg nå legger meg på sofa'n (etter å ha klippet plenen, vannet blomster, spadd og sådd plen på nytt, laget middag og lagt unger) så kommer jeg rett på kanal 49; Boomerang??"

Følgende melding fikk jeg fra mannen da jeg var på jobb på kvelden 2. pinsedag. Jeg lo høyt og godt! -Men det er typisk meg, og det var faktisk sant. Jeg hadde ikke sittet i sofaen eller hatt på TV i hele pinsen mens de var i Bergen... "Ååå, jeg har så mye å gjøre". Mannen liker ikke at jeg sier det, og jeg gjør det altfor ofte. Joda, jeg er flink til å ordne her i heimen, men kanskje ikke flink nok ti å ta en velfortjent time-out og pause fra all maling og husarbeid...




Mai har vært en fin og innholdsrik måned, og igjen betyr dette rolige dager her på bloggen. Sånn er det. Siden jeg har så mange prosjekter gående skulle man kanskje tro at jeg hadde noe å skrive om, og det har jeg i aller høyeste grad, men jeg bruker fremdeles altfor lang tid på å både skrive og ta bilder til at det er gjort i en fei... -Og vips så får jeg ikke tid. 

Mai er over og ferien er for oss like rundt hjørnet. Da skal vi få gjort mye da... Haha! Joda, men da skal vi jammen meg kose oss mye sammen også!!


Velkommen juni og (forhåpentligvis) sommer og sol!



1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha ha..... Nå lo jeg godt altså! Det forundrer meg ikke det grann ;) -Line H-

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...