lørdag 26. mai 2012

Bøljan blå


Igår tok mannen med seg hund og barn og kjørte til Bergen for pinsen.

Jeg er hjemme og skal jobbe litt i pinsen,
og jeg må innrømme at det er deilig å ha huset for seg selv i noen dager!




Idag har jeg hatt fri, så pappa og jeg har satt ut båten og åpnet hytta for sesongen.
Det er vidunderlig å endelig være på vannet igjen etter en lang vinter og en litt tassen vår!

Årets første bad i sjøen ble gjennomført, men noen sprek temperatur er det ikke enda. Hvis jeg legger godviljen til, så kan jeg vel runde opp til 14.5... Brrr... -Men, det hjelper når det er 25+ i lufta!


Jeg ønsker dere en god pinseaften og heia Norge!
(Nei, jeg mener ikke Grand Prix, men refererer til det som skjer på den grønne matta på Ullevål stadion...)


1 kommentar:

Unknown sa...

Deilig med alene-dager ♥
Og herlig med hytte og sjø...:)

Ha en fortsatt fin pinse:)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...