fredag 23. mars 2012

IKEA Måla -før og etter


Jeg har pimpet guttenes IKEA "Måla"!

Jeg malte alt det trehvite med Jotun Lady "Lista" -en deilig, gråblå farge som jeg dro med meg fra malebutikken for noen uker siden. Jeg tenkte at det kunne være greit å ha et spann med denne fargen stående hvis jeg plutselig følte for å male noe (noe jeg gjør stadig vekk...), men ikke orket å dra for å kjøpe maling. -Og nå kom den til sin rett!





Jeg kunne sikkert gjort meg mer flid med malingen, men med fare for å trigge lungene tar jeg ting veldig piano om dagen så da blir løsningene litt enklere også.




Stativet er jo så kjekt men whiteboard på den ene siden og tavle på den andre. Tanken var egentlig å ha tavlemaling på veggen på lekerommet, men det ble litt endring i planene. Jeg fant ut at guttene er såpass små at tegning på veggen fort kan misforstås, og plutselig så står vi der med tusj og farge over alt... -Jeg skjønner at det er jo en viss fare for at det kan skje uasnett, men jeg får hvertfall forsøke å forklare at all tegning skal foregå på tavlen!

 
Jeg ønsker dere en god helg i det herlige været!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...