mandag 5. mars 2012

Første våruke!


Vi skriver 5. mars, og den første hele våruken er her! Jeg har ikke noen tro på full vår helt enda, men reigstrerer at knoppene er på vei og dagene begynner å bli lyse og fine!




Det blir en hektisk uke her i huset som startet med Mikkels første dag i barnehagen idag! Jeg skulle egentlig på IKEA med pappa, men mannen ville heller tilbringe dagen på IKEA med svigerfar enn å være med på tilvenningsdag i barnehagen...

Jaja, og her sitter jeg og blogger! Mikkel sovnet tungt etter lunsjen, så da dro jeg hjem for å sparkle! Igår vasket jeg ned lekerommet, så nå må det sparkles litt hull her og der før jeg kan starte med malingen. Dagens IKEA-tur er for å handle litt møbler og annet til innredningen.





I morgen drar jeg på håndballturnering i et par dager, og det kan bli ganske så interessant siden det er noen år siden jeg sist tok i en håndball. Jeg anser meg selv om listefyll med ok løpskapasitet og håper de andre er inneforstått med det...

Til helgen blir storebror Lyder 3 år, så jeg får bruke tiden på hotell til å planlegge hva vi skal servere i bursdagen. Burdagsbarnet selv har ingen spesielle ønsker annet enn godteri, så det gjør det heldigvis ganske greit for mor!


Takk for alle de fine tilbakemeldingene på salongbordet! Fargekoden er "kundetilpasset" og jeg har fått den via-via..., så jeg skal bare først forsikre meg om at det er greit at jeg publiserer den!


Ha en god mandag og en fin mars-uke!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Ha en flott uke! ;)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så mye som skjer denne uka for dere... barnehagestart, bursdag osv. Kos dere!
klem

Anines hvite verden sa...

Så herlige bilder! Vårlig ♥

Fint bordet ble!

Klem

Camilla Marie sa...

Hei! Har nylig oppdaget bloggen din, og vil bare si at den er utrolig inspirerende! Her kommer jeg nok til å henge framover:) Ha en fin uke!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...