søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!


Jeg starter det nye året med en oppsummering av desember.

Egentlig hadde jeg planer om en liten "årskavalkade" men det fant jeg ikke tid til, gitt. Ikveld skal jeg nemlig innta horisontalen i sofaen og se på trauste, naive og rasende festlige Bridget Jones, og kose meg med Jacobs Belgiske trøfler og cola... Nope, ingen nyttårsforsetter her i gården!

Desember var, som alltid, en hektisk måned. Jeg lærte at selv om alle gavene er ferdig i hodet mitt før 1. november, er de ikke 100% ferdig før de er kjøpt inn og/eller laget før jeg faktisk kan huke dem av på listen! Noe å ta med seg til neste år...




Ellers ble, som antydet, nyttårsaften tilbragt i sofaen med pjusk form og dårlig TV-underholdning.
Det positive var at jeg fikk heklet nok et vottepar, og jeg lover å legge ut oppskrift snart!

Jeg var i seng et kvarter før det braket løs, og rakettene hørte jeg såvidt gjennom de (nesten) lydtette øreproppene. Er helt tett i pappen, så jeg prøvde meg på noen øredråper over natten -uten særlig hell. -Og fikk du ikke mandelen i grøten i år? Fortvil ikke, du kan få to av meg! Giga-eksemplarer! Jeg lover å sende med den største marsipangrisen...

Ellers er jeg ved godt mot og gleder meg over et nytt bloggår!
Jeg skal gjøre mitt ytterste for at HJERTERO.com skal bestå!


Måtte tjuletolv bli fabelaktig flott år for dere alle!




3 kommentarer:

Et hverdagshjem sa...

Så fine stemningsfulle bilder :)
Jeg håper du fortsetter med mange fine bilder fra det sjarmerende huset ditt også i 2012!
Spurte deg tidligere om tips ang puss av sølvplett, men fikk ikke noe svar... Hva gjør du med sølvplett som har blitt gult...?

God bedring, og ha en koselig kveld!

Unknown sa...

Hei!

Beklager at jeg aldri svarte deg! Noen ganger går ting i glemmeboken... Puss av sølvplett har jeg ikke peiling på. Jeg pusser mitt på samme måte som sølvet, men det som har blitt gult vet jeg ikke hva man kan gjøre med, desverre. Har du forsøkt å Google det? Det finnes sikkert et svar et sted på nettet. Lykke til!

Hilsen Silje:)

Anonym sa...

hei :)
hvilke ørepropper hadde du som var nesten lydtett?

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...