torsdag 8. desember 2011

Skattejakt


Her har vi hatt to dager med winterwonderland.

Jaja, jeg nøt det så lenge det varte- Nå er det tilbake til sørpa... .Og for å gjøre det hele komplett skal du bare se at det fryser på til helgen så det blir skikkelig holke! Nei, jeg skal ikke ta sorgene på forskudd og krysser fingrene for det beste!





Idag har jeg vært på skattejakt (eller søppeljakt som en av husets moroklumper liker å kalle det). Jeg har krøpet gjennom låve, uthus, plankehaug og og andre skjulesteder hos mamma. Kanskje ikke så mange "skatter", men mye fint som jeg kan freshe opp inngangspartiet med. -Og ja, hun har slikt liggende i kasser og esker her og der, så hvis jeg ikke gidder å gå i skogen, kan jeg gå meg en tur hos henne.

Jeg fant litt mose, noen gamle "lysklyper", litt ståltråd, en kurv og litt drivved. I tillegg var jeg på dynga bak gården (over bakketoppen på bildet under) og fikk hjelp til å grave frem to dører fra et gammelt skap. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem enda, men jeg finner sikkert på noe lurt med tid og stund... Må bare ha det lagret litt først, så mannen blir skikkelig fornøyd...



 Kjekt med litt assistanse :)


Jeg er igang med nye hekleprosjekter, så kanskje jeg får vist dere noe imorgen!

Takk for mange gode tips i forrige innlegg! Jeg har vurdert å trekke et lerret,
så det er godt mulig at det blir det dersom jeg ikke finner det rette fotografiet!


Hei så lenge!



1 kommentar:

Anonym sa...

Flotte bilder av en flott gård og en flott mann;) God jul til deg og dine, Silje:) Klem fra Eli

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...