tirsdag 6. desember 2011

Det jules!


Sakte men sikkert kommer julepynten frem.

Huset er ikke 100% julepyntet enda, men i frykt for ikke å ha fått all min juledose når julen er over, har jeg innsett at det snart må skje noe...




Ifjor til jul kjøpte jeg to figurer i Carl Larsson-stil i en lokal interiørbutikk.
Det kjekke med dem er at de ikke er så veldig julete, men er litt mer i vinterpynt-kategorien.
De er derfor noe av det første som kommer frem i førjulstiden.





Da jeg var i Gdansk kjøpte jeg en fin glasslykt som gir utrolig fint og stemningfullt lys!

Jeg hadde ikke trodd at jeg kom til å handle interiør-artikler i Polen, men så ramlet jeg over en vidunderlig julebutikk hvor de hadde sååå mye lekkert! Jeg var overrasket over at stilen i mange av interiørbutikkene var veldig likt Norge. Jeg kjøpte et par julekuler også (selvfølgelig), men de kan jeg vise dere senere!

I skrivende stund laver snøen ned! Ah, mitt hjerte gleder seg!
Måtte den vare julen ut! -Og gjerne hele vinteren for min del.

Jeg har kjøpt 2. runde med svibler samt azalea og amaryllis idag,
så nå regner jeg med at jeg har juleblomstene i hus!

God tirsdagskveld!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, vi må passe på og få dosa vår, for vups, så er jula over;)
Jeg fikk noen slike små søte barn til jul av snuppa i fjor, og de er heller ikke så julete, mere vinterbarn liksom, så de er koselig og begynne pyntingen med ♥

Kjempefin lykt du har shoppet deg;)

Klem Line

Fru Fjeldhammer sa...

Så søte figurer..og ja til snø, det har kommet litt her og!

ha en fin kveld..
klem

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...