fredag 14. oktober 2011

Stjerneskjerf


Jeg har lenge hatt lyst på et stjerneskjerf -som resten av Norge, for disse stjernene er jo virkelig i vinden for tiden (og har jo forsåvidt vært det en stund nå...)!

De skjerfene jeg virkelig har hatt lyst på har vært for dyre til at jeg har følt at jeg har kunnet unne meg det. For et par dager siden fant jeg derimot et skjerf som både var etter min smak og lommebok!



 Som varmblods måtte jeg strippe ned til singlet'en for ikke å svime av unde fotoshooten...


Det er som en kjempestor hals, og legger man den dobbel blir den helt perfekt. Deilig stoff og fiiine stjerner. Gråfargen likte jeg også. Endelig fant jeg et skjerf jeg følte at jeg kunne forsvare å kjøpe!


Takk for alle tipsene angående gipsbokstavene! Lærertyggis var et artig begrep, og jeg tror jeg vet hva du mener du som skrev det! Finner jeg ikke det, så prøver jeg limpute-trikset til Silje!


God helg!



16 kommentarer:

Anonym sa...

Det var et veldig fint skjerf. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det? Har også hatt lyst på et stjerneskjerf lenge nå..men becksøndergård-skjerfene er litt for dyre syns jeg :)

Katrine sa...

Skjerfet var kjempefint! -og jeg er enig med deg, skjerf trenger ikke være dyre. Det beste er jo å kunne bytte dem ut etter sesong, mye bruk og når en blir lei. Jeg elsker skjerf. Mange skjerf!

Ha en god, solrik helg! :))

silje-sin sa...

Se der var stjerneskjerfet ja;) Kjempefint! Skoletyggis var jo en god idè! Jeg bruker det til å henge opp plakater ol på barnerommene. Men den kan visst lage fettmerker fikk jeg noen kommentarer om. Du finner nok ut av det tenker jeg;) Her ser vi på Kamilla og tyven og fyrer i peisen. Ha en flott helg da frøken;) sees på mandag! klem

Unknown sa...

Kjempefint var det;)
Og så deilig og finne fine ting til fiiiine priser, det liker vi ♥
Fine bilder av deg og;)

God fredag!

Klem Line

KROnPRINSESSENE sa...

NYDELIG skjerf og nydelige du...
Jeg har også stjerne skjerf, men ikke så fint som ditt!
Handlet du det i Mandal eller ;)

Slik "kitt" til å feste bokstavene med får du kjøpt på vanlig bokhandel...

GOD HELG til deg og dine!
Klem May Helen

Anonym sa...

Då fiiin du er :) Og skjerfet også!! :-)
Gi Lyder og mikkel en god klem fra tante Elisabet! :-)

Anonym sa...

Hei Silje. "Lærertyggis" har de i de fleste bokhandlere;) Jeg har brukt det mye til å henge opp bilder og bokstaver på ungene sitt rom. Fint å ha til å klistre julekort på veggen med også, når den tid kommer :) God helg fra Lise

Ella sa...

Hei hei!
Fint skjerf og kjempe fin blogg. Her var det koselig å være, kommer snart igjen.
Ha en fin fredag, klem Ella

Anonym sa...

Så fint skjerf, Silje! Og så fin på håret, kjempefin farge!! Ha en koselig fredagskveld og god helg!

Klem Anja

June sa...

Hei!
For en fin blogg du har! Kom tilfeldigvis over den nå ikveld og har kikket tilbake i innleggene og plutselig var jeg så langt tilbake som mai måned!:)
veldig masse fint du viser! Legger meg til som følger og kommer nok snart igjen!:)

Ha en fin fredagskveld!

klem fra June

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott skjerf og nydelig jente!!! :)
Ha en nydelig kveld!
Klem fra Solveig!

Janne sa...

Oh yes, dette var et skjerf ether min smak. Er veeeldig svak for stjerner..

Kan du ikke dele med oss hvor du har kjøpt det..

Og en ting til... Smashing på håret var du :-)

Anonym sa...

Jeg vil også vite hvor du har fått tak i skjerfet;)

Anja

Anonym sa...

ja hvor har du kjøpt skjerfet og hvor mye kostet det??? MvH nibrek@gmail.com

Alexandra sa...

Jeg kjøpte stjerneskjerf i dag, på Vero Moda og de hadde 30% så skjerfet kostet 90kr! :)

Anonym sa...

Hei Siljemor:-) Liker både stjerneskjerfet og den nye, noe kortere hårsveisen din! Benytter anledningen til å fortelle deg at du har en knallfin side her, med så mye lekkert interiør og hærlige detaljer. Sist, men ikke minst har du to nydelige gutter som er til å spise opp, begge to! Kaffe en dag?! Klem fra "jobb-Lene" ;-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...