torsdag 27. oktober 2011

O søte pasteller


Jeg burde bli nektet inngang på Søstrene Grene.
Er det ett sted jeg alltid legger igjen penger, så er det der. 
Helt håpløst, men så forståelig. Makan til morsom butikk altså... 
Helt klart en av mine favoritter!





Denne gangen dro jeg med meg et lite knippe melamin-artikler i skjønne pastellfarger. Små krus, skåler og skjeer. Perfekte for piknik eller til bruk for familiens yngste medlem. Planen var å ta dem med på hytta, men jeg tror hytta skal få noe jeg allerede har, så kan disse få en plass i kjøkkenskapet her hjemme.





Nå skal jeg ta meg en kopp varm kakao og hekle litt.


Nå er det snart helg, folkens!



4 kommentarer:

englemor sa...

Hihi kjenner meg sånn igjen!
Søstrene Grene er en artig butikk!
Superherlige kopper og skåler.
Holder med deg i å beholde dem hjemme :-)
Man blir jo glad bare av å se på de!

Klem fra Hilde

Pastelleriet sa...

Ja, pasteller er toppen. Søstrene Grene har jeg dessverre bare vært på en gang, men skjønner at jeg gjerne skulle vært der mer ;).
Klem Madelén

Lene sa...

Søstrene Grene har masse fint! Er nesten LITT glad for at butikken ikke er i nærheten her. Da hadde det gått mye penger dit! :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Er stadig innom Søstrene Grene jeg også :) Synes det er litt opp og ned der inne, men finner stort sett et eller annet :)

Fin blogg du har forresten!
La meg til som følger så jeg finner veien tilbake :)

God helg!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...