torsdag 8. september 2011

Torsdag = aktivitetsdag



Torsdag har blitt aktivitetsdagen for familien vår.

Mannen jobber alltid formiddag på torsdager,
så da er det hyggelig å kunne gjøre noe koselig sammen på ettermiddagen nettopp denne dagen.


 Disse rosene har vært med i noen innlegg nå. Kostet kr. 25 på Plantasjen og endelig har jeg knekt rose-koden!


Hver torsdag er derfor svømmedag for oss. Vi har et fantastisk badeanlegg i byen vår med alt du kan tenke deg av babybasseng, barnebasseng, terapibad, treningsbasseng, badesklier, hoppetårn og masse annet moro. Idag skal vi investere i årskort, så får vi håpe at vi fortsetter den gode trenden som vi er inne i!

Idag begynner Mikkel og jeg også på babytrall -eller BabyBEAM som de kaller det der vi skal begynne. Jeg gikk på babytrall med Lyder da han var liten. Det var så koselig så jeg gleder meg masse! -Og så kjenner vi flere bebiser og mamser som også skal, så det skal bli gøy!


Har dere en fast aktivitetsdag, kanskje?
-Eller har dere kommet dit hvor det er full fres hele uken..?


God torsdag!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en helt fantastisk fin blogg. Blir rolig og hvit om hjertet av å lese, hvis man kan si det sånn.
Men kan jeg spørre hva du jobber med? Altså når du ikke blogger, er på babytrall og pusser opp?

Ha en fabelaktig dag videre:)

- Hanne

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig med aktivitetsdag da, her er det fotball trening på torsdager! Full fres fra morgen til kveld! Herlig bilde du viser! Kos dere på svømming! Klem fra meg!

Anonym sa...

Hørtes kjekt ut!! :) Kos dere i dag på aktivitetsdagen!
GO klem fra tante elisabet

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...