tirsdag 20. september 2011

Praktiske små bokser


Vi småbarnsmødre er ivrige etter å finne praktiske, smarte løsninger som gjør vår hverdag på farten med de små enda enklere. -Og vi lever i en tid da jeg tør påstå at vi har det ganske lettvint.




Jeg er forbi ammestadiet og har derfor med endel flere remedier på matfronten når jeg skal ut av huset. Disse kjekke små boksene fant jeg på Nille og er supre til oppbevaring av melkepulver, grøt, frukt eller annet vi måtte trenge på turen.






Rice og andre merker har slike bokser, men jeg tipper at de er litt dyrere. Disse kostet kr. 39,90 for 8 bokser. Boksene er ca. 6-8 i diameter og har lokk som sitter godt!

-Og så så glade farger, da!


Glad tirsdag til deg!




2 kommentarer:

Jorun sa...

Jeg blogget faktisk de samme boksene i dag. :-D Jeg kjøpte småbokser både fra Nille og Rice til skolestart, og det er faktisk de fra Nille som holder best. Et par av de lyseste fra Rice ble fort misfarget, og lokkene sitter ikke like godt lenger.

Lise sa...

Har akkurat de samme boksene selv som brukes hver dag tulla skal i barnehagen. Oppi får hun gulrøtter, sukkererter, svisker, hva enn som måtte stå på menyen den dagen. Har også blitt brukt til melkepulver. Akkurat nok til 9 skjeer som er det vesla har i flaska si en sjelden gang. De fra Rice er som du sier mye dyrere, 10 kroner stykket ga jeg for de to jeg har.

ha en fin dag :)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...