tirsdag 30. august 2011

Testing testing


Dere vet jo hvor begeistret jeg er for halvfabrikat-mat.

Allikevel må jeg innrømme at jeg har latt meg fascinere av reklamen til Maggi Juicy Chicken. Det ser jo unektelig godt ut, og kjøttet virker saftig og smakfullt! Jeg bestemte meg derfor for å prøve det ut!

Mannen er ikke spesielt begeistret for at jeg må blogge om middagene våre. Han er vanligvis skrubbsulten før middag, og mine "vent litt, jeg skal bare ta et par bilder først" faller ikke i god jord. Forståelig nok, så for å ikke bli altfor upopulær rundt middagsbordet forsøker jeg derfor alltid å kjappe meg -noe som sjeldent resulterer i gode bilder...



 Mannens måte å takle fotograferingen på er å lage ablegøyer. Lite visste han om at jeg hadde planer om å publisere bildet...

Kyllingen ble servert med villris og salat.


Testpanelet:

Mannen: Næææ, dette var ikke som Siljes gode, hjemmelagde retter nei. Smaker litt "prefakbrikert".

Lyder: Nam, det var deilig. Kan jeg få mer ris?

Silje: Enig med mannen i at dette smakte litt halvfabrikat. Trekk for smak og at pulveret som tilsettes sikkert inneholder mange E'er og annet som ikke er bra for deg. Pluss for saftig kjøtt og at det er en rask og enkel middag. Selv om det tar ca. 30 min med kjøttet kreves det ingen forberedelser og man kan koke ris og lage salat + rydde kjøkkenet mens kyllingen står i ovnen.


Konklusjon: Greit nok for en enkel hverdagsmiddag.




4 kommentarer:

cathrine - trettien [31] sa...

Hei!
Ja, har samme konklusjon, helt greit bare... Ble litt skuffet, for det smaker ikke slik som de skal ha det til i reklamen. Risen er jo alltid en sikker vinner :)
Ha en fin kveld.

Hildegirl sa...

Så vet jeg hva vi ikke skal ha til middag. :) Stakkars mannen som fikk ablegøyene sine publisert. hehe Men tenker han sikkert bare ler når han ser det, siden du valgte å gjøre det. :)

Anonym sa...

Hahaha, nå måtte jeg kommentere, selv om jeg jo har lovet meg selv at jeg ikke skal det... på en stund;)) (men som sagt, jeg leser bloggene deres NESTEN hver dag)

Vi hadde nemlig samme retten i dag her hjemme, og her er vi IKKE bortskjemte med mat fra bunnen av, hehe... jeg er ikke glad i og lage mat, og det er ikke mannen heller...

Men dette syns vi var KNALLGODT, haha!

Klem Line
(som hadde en drøm, hihi)

Bettum Villa sa...

Det SÅ jo i allefall veldig godt ut! Jeg har også hengt meg opp i den reklamen og drømt om saftig kylling, men her i huset lager gubben maten. Så da kan jeg se langt etter kylling. Det får jeg bare hvis jeg lager maten og han er borte ;P.

Klem Madelén

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...