lørdag 6. august 2011

Operasjon opprydding!


Mikkel vokser og har virkelig strukket seg i løpet av sommeren. Han er på vei ut av vuggen sin, så det begynner å haste med å finne frem grindsengen igjen og få orden på det som skal bli hans rom.

Mens mannen og Lyder dro for å se på rallycross idag, 
dro Mikkel og jeg shoppet hyllesystem og oppbevaringskasser.




Før vi kan begynne å fikse rommet til Mikkel må vi rydde ut alt rotet som vi har lagret der.
Alt må sorteres, noe kastes og noe lagres, så da må vi aller først rydde i kjelleren...

Jeg gleder meg virkelig til å få orden og system, både i kjeller og garasje. Jeg tror at det vil ha en god innvirkning på stressnivået mitt å vite at alt slikt er på stell. Dessuten er det så mye mer motiverende og lettvint å gå igang med prosjekter dersom man har kontroll på alt verktøy, maling og annet utstyr!


God lørdag!




1 kommentar:

Janne sa...

Forstår veeeldig godt at du også får litt ro hvis alt er lit mer i orden, sånn er jeg også :-)

Klem til deg og ønske om en god lørdagskveld ..

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...