mandag 8. august 2011

"Hva i alle dager er vitsen...



...med å rydde og sortere når du bare fortsetter og drar alt mulig skrot inn i huset???"




Mamma kom med et lass med skatter som jeg fant da vi var i Hjertet av Telemark i sommer. Mange herlige, gamle, sjarmerende, vakre ting som jeg blir mo i knærne bare av å tenke på! Der er jeg ikke til å rikke. Det er en glede som ikke kan tas knekken på. Mannens kommentarer preller derfor lett av...

"Ja, jeg har for tiden mange halvferdige prosjekter plassert rundt om i huset, derfor er det så fint at vi nå sorterer og rydder så vi kan få system på det hele og får kastet det som ikke er noe å samle på". Punktum.




Som jeg så ofte skriver; jeg skal vise dere senere... ;)

Akkurat nå vil jeg vise bilder av noen vakre roser som pappa kom med. Mamma kommer med antikvitetene, pappa med blomstene. Heldige meg! Denne gangen hadde han vært en runde med hagesaksen i sin egen hage og trimmet rosebusken -til stor glede for meg!




Jeg ønsker dere en strålende august-uke!



5 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Heldige deg, Silje... antikviteter og roser er jo bare perfekt! Kos deg! Ja se mennene sier masse rart.. men når de ser hvor fint det blir, er de ofte enige! Klemmer til deg!

Bettum Villa sa...

Du finner nok ut av det tilslutt vettu og hvis det er noe trøst så er det sånn i dette huset også ;P.
Klem Madelén

Unknown sa...

Hehe, har hørt det før jeg og... pøh.. skrot du liksom;))

Nydelige roser ♥ Fantastisk farge!!

Ha en fiiiin mandag;)

Klem Line

(eddas) sa...

Ja,gjør det samme..sorterer rydder....og så drar inn i igjen:)
Ha en fin fin dag
klemklem

Mine hverdager (Anne) sa...

Skrot ja. Jeg har fått skrotstopp. Hørt på maken :( Best å tette ørene ;) Snart skal vi bygge på, og det betyr enda mer skrot! Fint for meg :)

Ha en fin kveld♥

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...