fredag 8. juli 2011

På stedet hvil



Ifjor sommer børstet jeg støv av et skap som jeg fant under verandaen til pappa.
Jeg var ivrig i begynnelsen, men så har prosjektet stått på stedet hvil i nesten ett år...




Ja, jeg vet at jeg med god samvittighet kan si at jeg har brukt tiden på andre prosjekt, men nå er det virkelig på tide å få det opp på veggen! Det har stått på gulvet i stuen i flere uker, og det eneste som mangler er hønsenetting i skapdøren og litt justering på hyllene så er det klart!

Til hælga kanskje? Ja, det burde jeg.

...

Nope, kommer ikke til å skje.


God helg!


2 kommentarer:

Livy sa...

Gleder meg til å se det ferdig!

God helg! Klem fra Livy

Bettum Villa sa...

Det får du til vettu ;)!! Blir morro å se det ferdig en gang ;)
Klem Madelén

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...