onsdag 27. juli 2011

Foldvik Familiepark



Idag har gutta og jeg vært med morfar og mimmi til Foldvik familiepark utenfor Stavern.

Det første gang, og det blir definitivt ikke den siste!
Et supert sted for hele familien, med "gøy på landet" som gjennomgående tema.




Lyder var høyt og lavt, og var i ekstase fra vi kom til vi dro.

Han sloknet rett etter at vi hadde kommet i bilen.
Nå ligger han og sover i t-skjorte med "Foffa" på. Eselet Foffa er parkens maskot...




Det er rolige dager her på siden.
Vi har fremdeles ferie, og bloggingen er som nevnt ikke prioritert i juli-måneden.

I dag kom virkelig sommerværet!
Nå ser vi frem til en fin helg -forhåpentligvis med båttur og sjøliv...


Jeg ønsker dere alle noen fine solskinnsdager!



3 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig!
Er så kos med slike dager;)
Sukk... mine er alt for store for slikt, og jeg savner det... ♥

Klem Line

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe herlig med sånne dager, og barna storkoser seg! Nyt dagene og finværet! Klem frå Solveig

Tonje sa...

Åh så kjekt det så ut. Vi kom hjem fra Stavern i går. Teltet på Anvikstranda camping i en uke. Vurderte å ta en dag i Foldvik Familiepark, men fikk ikke tid. Vært på den søte hytta deres? Kos dere videre med ferie. Jeg savner vestfold allerede!!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...