onsdag 4. mai 2011

Terrassebeising og anleggshage


Vi har fremdeles mange prosjekt gående innendørs,
men nå om dagen er det uteareal for alle penga -bokstavlig talt.




Jeg småpusler med litt maling og annet utendørs når Mikkel sover.
Idag har jeg beiset terrassen, og nå gleder jeg meg til å få freshet den opp med litt blomster! Vi har ikke tenkt å bruke noe særlig med penger på hagemøbler i år, så jeg tråler "gis bort" på finn.no for midlertidige alternativer...

Da jeg kom inn igjen så jeg at en liten luring (pappa?) hadde vært innom med en  passende kokebok for den aktiviteten jeg bedrev. Nå kan jeg sitte å lese og drømme meg bort mens jeg venter på at beisen skal tørke så vi kan få fyrt opp grillen!


Om en ukes tid er det forhåpentligvis satt inn et vindu i 1. etasje på kortisden av huset, der vi har kontor/gjesterom...


Idag kl.08 kom steinen til muren, så nå skal det bli litt ordnings på plattingen ved inngangspartiet -og etterhvert plenen! Jeg gleder meg veldig til vi kan ta ibruk hagen for fullt. Foreløpig ser det mer ut som en anleggsplass. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet...


Happy onsdag til dere alle!

 

1 kommentar:

Fossestua sa...

Hei Silje :)
Utrolig lekkert hus dere har! GLeder meg til å få se flere bilder utover sommerer når dere blir ferdige utenfor.
Tusen takk for at du ville gi meg en award! Det setter jeg kjempestor pris på :) Har imidlertid allerede besvart den awarden for en stund siden, og har i etterkant valgt å være awardfri. Er så utrolig mange blogger jeg liker, så jeg velger den feige utveien så jeg slipper å ekskludere noen når man skal gi den videre ;)
Men tusen takk for at du tenkte på meg! Det varmer :)
Ønsker deg en fin helg og husk å ta pauser i all jobbingen ;)
Klem fra Lise

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...