mandag 9. mai 2011

Hull i veggen



Idag startet prosjektet med å få satt inn vindu på kontoret/hobbyrommet/gjesterommet i 1. etasje.

Fra før av er det et vindu på sydveggen, men det kan ikke åpnes -og det er jo greit med et vindu som kan åpnes på et rom som skal bli brukt som gjesterom... Med vinduer på to vegger blir det lyst og fint!





Det er jo like spennende hver gang vi åpner en vegg i dette huset.
Forrige gang var på toalettet i 1. etasje, og da var vi veldig fornøyd med det som skjulte seg bak; nemlig en herlig, laftet tømmervegg. Denne gangen fant vi bæring der vi vil sette inn vinduet, og jobben blir derfor litt mer omfattende enn det vi hadde håpet.

Dagens ryddetips: Har du mye rot i et som som du ikke helt vet hvor du skal gjøre av? Hiv over en grønn presenning og vips så er det vekk! Funker kjempebra -hvis ikke du syntes at en stor, grønn presenning er sjenerende da, vel og merke... ;) Den gjør hvertfall nytten mot alt støvet fra veggen!




Lyder er pjusk i formen og har vært hjemme fra barnehagen idag, så for å glede både ham og snekkerne bakte jeg rundstykker og laget til en god lunsj. Jeg kjenner at behovet er stort for å komme meg ut i deilig, varm vårluft nå, så jeg tror at jeg må finne meg en ettermiddagsaktivitet i hagen.

Ønsker dere alle en god uke!


2 kommentarer:

Whitebite sa...

ikke bare fint, men det er vel også lovpålagt med vinduer som kan åpnes på et soverom?!
så spennende det må være å avdekke skjulte "skatter" I huset! tiltross for at de ikke alltid er like koselige..
Lykke til!

Bettum Villa sa...

Dette så spennende ut. Blir gøy å se det ferdig!

Klem Madelén

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...