mandag 30. mai 2011

Hjerte ♥


Idag har Mikkel og jeg vært sammen med fire skjønne jenter med fire skjønne babyer.
Vi koste oss med restekakespising etter dåp... Takk for finfin kakelunsj, Stine!




Jeg laget et hjerte før helgen. Jeg har sett dette interiørtipset på flere blogger. Det er jo så fint og dekorativt, og her på hjertero.com liker vi jo hjerter! Jeg er igang med dåpsplanlegging, og jeg tenkte at jeg skulle lage noen liknende hjerter til borddekorasjon i dåpen til Mikkel, så får vi se hvordan det blir...





Hjerte laget jeg ved å forme tykk ståltråd som et hjerte. Deretter sydde jeg en lang remse av stoff, gjerne 3 ganger så lang som ståltråden. Så tredde jeg stoffremsen på hjertet, knøyt på en hamptråd og vips så fikk jeg ett søtt, dekorativt stoffhjerte!

Hjertet hang jeg på vitrineskapet i anledning fotograferingen.
Jeg har noen planer for soverommet, og dette hjertet inngår i planen...





Jeg ønsker deg en herlig ny uke!


1 kommentar:

Anonym sa...

HEI! Det hjertet var kjempe fint. Jeg prøvde å skulle laget et selv med lin, men ble ikke helt fornøyd med det. Ståltråden jeg hadde var veldig vanskelig å forme. Hva slags stoff har du brukt? Og er hvor tykk ståltråd har du brukt? evt. hvor har du kjøpt den?

Tusen takk for en fin og inspirerende blogg.

Mvh.Gudveig

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...