fredag 20. mai 2011

Deilig strikk



Strikkingen har jeg gitt opp for lengst.
Da er det fint at barna har en farmor som strikker luer og sokker til den store gullmedaljen!





Vi går mot varmere tider og lettere tøy, så det blir nok ikke mye bruk for varme ull-luer fremover.
Vel, jeg har djevelluer i større størrelser liggende klare for høsten.




Her går vi en hektisk helg imøte. Mannen jobber hele helgen, så jeg må sjonglere to barn og hund alene. Vi skal nok finne på noen koselige aktiviteter -og så får jeg sørge for at jeg har noe godt i kjøleskapet som jeg kan kose meg med på kvelden når barna er lagt og jeg inntar sofa'n!




God helg!


6 kommentarer:

Unknown sa...

Fiiine Mikkel ♥
Og så herlig med besteforeldre som strikker, er jo så mye fint!

Deilig med hjemme-alene kvelder, npr ungene er lagt og bikkja har vært ute i allefall, hihi;))
Kos deg!

Klem Line

Jatte sa...

Nydelige lille Mikkel♥
Å herlige luer og sokker, så mykt og godt ut!:)

Kos deg i helgen, dette går nok supert;)

Klem Jatte♥

Lisas hjem og skatter sa...

nydelige lille lillebror ♥

kos dere i helga! gaar nok fint skal du se :) iallefall om en fyller dagene med noe koselig!

klem/Lisa

silje-sin sa...

Fine Mikkel, og fine strikkeklær:) Kjekt med svigermødre som strikker, jeg har også en sånn:) Her har jeg vært hjemme for å få unna litt i huset i dag, men da bestemte Constanse seg for å være våken nesten hele dagen gitt;) Nå sover hun, og da dumpet jeg ned foran tv i stedet for å vaske badet... Ja ja;)

Kanskje vi sees neste uke?

God helg:) klem fra Silje.

Anonym sa...

Han er så skjønn, rett og slett til å spise opp;) Det er godt at vi har svigermødre som kan strikke, jeg blir så glad når min svigermor strikker til barna. Vi har også de flotte djevelluene i flere farger.

Håper helgen deres blir fin, det er hektisk med to små og en hund. Men det går nok bra! Jeg er også alene i kveld. Barna er lagt, og jeg skal snart lage meg en salat med salmalaks og kapers. Ellers gleder jeg meg sykt til postpakke;)

Klem Anja

Hildemor sa...

Helle dussen for en skjønnas:), nydelig lue, flinke farmor:)

Klem Hilde

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...