søndag 29. mai 2011

Dåpsinvitasjon


Vi har hatt en deilig helg på hytta.

Det er godt å komme seg bort innimellom. Hjemme har jeg lett for å gå rundt å tenke på alt jeg skulle ha gjort. På hytta har jeg ikke noen mulighet til å gjøre noe med det uansett, så jeg slapper virkelig av der. Barnas farmor, farfar, onkel og tante møtte oss der så det var veldig koselig!




Ikveld fikk jeg endelig skrevet ferdig dåpsinvitasjonene, og det var virkelig på tide!
Vi blir ikke så mange, men invitasjon må jo gjestene få!

Jeg er ingen racer på verken å lage kort eller på "scrapbooking" generelt. Jeg gjorde det derfor enkelt og fremkalte en av bildecollagene som jeg laget etter fotoshooten med Mikkel for et par uker siden. Lyseblått papir, sølvpenn og vips så var invitasjonene i boks. Enkelt og greit.


Håper du har hatt en fin helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...