onsdag 27. april 2011

Kjip -men smart!


Mikkel og jeg skal på lunsj til en venninne idag.

Med meg har jeg en liten pakke.

Den er ganske så kjip -men sikkert den smarteste kjipe pakken hun har fått.




I disse tider, når solen skinner og vi har lengre lyse dager, syns også all skitten som har samlet seg på vinduene gjennom vinteren...

Før vi flyttet inn i huset ifjor sommer, vasket mimmi alle vinduene for oss. Vi har endel vinduer, så det er litt av en jobb. Hun tipset meg da om å droppe den tradisjonelle nalen til fordel for mikrofiberklut, og jeg skal si det gikk unna!

Det som før har vært et gris og noe av det kjedeligste husarbeidet går nå som en lek!




Like etter tipset Silje (silje-sin) om at Nille hadde de klutene som mimmi hadde snakket om (og det har de fremdeles). Ha lunket vann på den gule kluten, null såpe, vask vinduet og tørk av med den blå kluten.

-Og vips, rene vinduer (og alle andre blanke overflater) på null komma svisj!


Ønsker deg en god onsdag!

PS: Idag skal jeg til frisøren...




5 kommentarer:

Fossestua sa...

Takk for supert tips!
Kos deg til frisøren :) Jeg skal på Nille :)
Klem fra Lise

Berre Kristin sa...

Ja, dei der gjer susen!! Heldig venninne du har:)

Whitebite sa...

jajaja! jeg tar hintet!!
(takk for tipset..) ;o)

Unknown sa...

Flott pakke det da, jeg hadde blitt kjempeglad for en slik kjip ting, hihi;))
Og den var jo nydelig pakket inn ♥
Håper det var kos på lunsjbesøk;)

Klem Line

Janne sa...

Takk for kluttips, tenker det blir en Nille tur på meg ja... Syntes vinduvaks er bare pyton, men høres jo ut som dette er lett som en plett :-))

Gleder meg til å se bilder av deg etter frisørbesøket :-)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...