torsdag 28. april 2011

Hurra!


Idag fyller far i huset 30 år!

Det er ikke noe surprise-party på gang, for han er ikke noe stor fan av bursdagsfester -hvertfall ikke når han selv blir midtpunktet. Det bli derfor en rolig feiring og vi skal ut å spise ikveld. Jeg tror faktisk at det er over et år siden bare vi to gjorde noe sammen sist, så det skal bli koselig!


Rolig nå mister, det er bare voksdukker... ;)


Jeg bakte en gulrotkake (som alltid...) igår som han tok med på jobb idag.


Gratulerer med dagen, kjære!

PS: Er veldig fornøyd med min nye sveis, forresten! Bilde kommer...


4 kommentarer:

Unknown sa...

Hurraaa for mannen i huset;))
Og for en flott kake han fikk ha med på jobb!
Flinkis du;)

Kos dere på middag ♥
Gleder meg bilde av sveisen;))

Klem line

Janne sa...

Hurra for mannen!!!

Gratulerer med dagen fra meg :-)

Anonym sa...

Du får overbringe en bursdagshilsen og klem fra meg. Gratulerer så mye med dagen.) Kose dere masse ute, det hørtes hyggelig ut!

Klem Anja

Hvit Villa sa...

Flink kone du er som baker til mannens kollegaer! :-) Her står snart husets nordvegg for tur...bort med eternittplater og husmorvinduer!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...