torsdag 17. mars 2011

Vår i entrèen


Ja vårpynt, ikke påskepynt.

Fargerike egg er jo forsåvidt påskepynt, og siden påsken kommer rekordsent i år -og jeg er møkkalei vinteren, måtte det litt lys, trivelig pynt til. Jeg velger derfor å kalle det vårpynt, hihi :)




Pynten ble kjøpt idag på Åhlens til den nette sum av "slikk og ingenting"! Helt spesifikt ga jeg 10,- for alle eggene og 10,- pr stk for de søte hvite hjertelysestakene.
30,- for ny pynt til gangen der altså... Slett ikke værst!




Takk for alle tipsene angående magnetlisten!
Dere visste jammen råd, så nå må jeg bare bestemme meg for hvilket alternativ jeg skal gå for!
Supert altså!

Ikveld blir det spillekveld.
Jeg og snuppa er nemlig spillegale...
...på Yatzy!




God torsdag!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Detta var koselig!!
Gleder meg til spillekveld i kveld...
Hilsen snuppa..

Bettum Villa sa...

De eggene var jo super søte!! I like!
Er på jakt etter søte billige fugler jeg da, som jeg kan henge på min trollhassel.

Klem Madelén

Hasigamas mamma sa...

Den kommoden er helt FANTASTISK!!!! Veldig koselig pyntet oppå også! Blir nok litt endringer her i heimen til helga også!
Klem
Lise

Maren - Vår lille verden sa...

Så koselig;D Det var noen fine egg, kanskje eg må ha meg en tur på åhlens;)

Janne sa...

Så fint det ble Silje.... Skal jommen innom Åhlens en av de nærmeste dagene.. Sånne egg vil jeg også ha :-)))))))))))

Hvor er du får tak den trollhasselgreinen...Har du plukket den?? Kan jeg kjøpe sånn????

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...