søndag 13. februar 2011

Førstehjelpsskrin


Vår ikke så lekre men derimot fantastisk praktiske reol på badet fikk et nytt tilskudd før helgen:
Førstehjelpsskrin.

Tidligere har jeg hatt slikt liggende i en beautybag i en skuff,
men nå er det jo enda mer tilgjengelig dersom det virkelig haster.

Jeg har sett at butikker som Kremmerhuset og andre kjeder selger førstehjelpsskrin, men de har alle vært røde. De er for såvidt tøffe de også, men det er jo aldri feil med lyse farger... ;)




Skrinet kan kjøpes til en billig penge hos Clas Ohlson.
Tipset fikk jeg da jeg leste siste BoligPluss.

Det var på tide med en gjennomgang av førstehjelpsutstyret, for det var mye som manglet og mye som var utgått på dato. Imorgen må jeg en tur på apoteket, og så er vi klar for vårens insektsstikk og skrubbsår!

Er ditt førstehjelpsutstyr oppdatert?

God søndag -og god morsdag!

Jeg fikk deilige kremer av guttene mine idag! Takk takk, dere er skjønne!


4 kommentarer:

Anonym sa...

God kveld i stua;)

Det var et veldig fint førstehjelpsskrin! Og du har helt rett, kan jo ikke bli feil med lyse farger;) Tror jeg må få ordnet meg et sånt skrin og. Toalettvesken gjør jo også jobben, men det skader ikke å oppbevare det på en litt lekker måte..

Så heldig du var da som fikk deilige kremer av guttene dine, grattis med morsdagen. Ha en fin kveld, vennen

Klem Anja

Bakketun sa...

Hmm det var lekkert! Tror kanskje jeg må innom Claes i morgen. Vi har nemlig litt i en boks her og litt i en boks der ;)

Ha en fortsatt fin søndag.
Klem, Christel

Anonym sa...

Ser du har vært litt gal og satt en blå boks på hylla!!
Samt at jeg ser at du har leker i diverse farger.. spenstig!!

Anonym sa...

Hvor har du fått tak i hyllen?

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...