tirsdag 8. februar 2011

Blå detaljer


Hva? Ranunkler...?? -Ikke ranukler?

Jeg har aldri skrytt på meg å være noen botaniker, noe som kom godt frem i innlegget "ruter og ranunkler". Jeg har levd i den tro at det het ranukler, og vært fornøyd med det. Haha.

Jaja, takk for alle dere som hintet pent og skrev ranunkler, så jeg fikk rettet på dette. Ikke mobbet dere meg engang..?! Og her serverte jeg den smashen på sølvfat og så var det ingen som lot seg friste...
Dere er jammen snille!


Mamma kom med noen søte blå og hvite porselensting her forleden. En søt mugge, to lysestaker og en skål med samme mønster. Ranunklene mine er fremdeles i god behold, og etterhvert som de har blomstret til har jeg delt dem opp litt. "Hovedbuketten" gjør seg godt i den nye muggen.

Spisebordet har fått en søt, hvit duk med blå brodering på denne uken.




 Jeg vil benytte anledningen til å si at det vil bli litt mindre aktivitet her på siden fremover, da jeg har litt viktigere ting å ta meg av i ukene som kommer... Jeg skal forsøke å oppdatere innimellom, men det vil -som dere sikkert har forståelse for, ikke bli prioritert høyest.

Ellers vil jeg ønske alle nykommere velkommen! Ser at både besøkstall og følgere vokser og det er veldig hyggelig! Takk for alle fine ord og hyggelige kommentarer fra dere alle!




Ha en finfin tirsdag!


10 kommentarer:

Hos meg og av meg sa...

SÅ fint og lyst du har det. Synes de hvite telysestakene dine er nydelige. Lykke til i tiden fremover:-)

Hvit Villa sa...

Nydelige bilder i vakkert vinterlys. Lykke til med tiden som kommer :)

Anonym sa...

Hei snuppa!

Så snill mammaen din er som titter innom med så fine ting;) Heldiggrisen!
Dere må ha masse lykke til med alt det flotte som skal skje.

Klem Anja

Jannes lille sted sa...

Hei Silje ☺
Så utrolig fine ting!! Nyydelig blått og hvitt ☺
Kos deg med tingene fremover! Og masse lykke til! Følger spent med

Godklemmer Janne Merethe

Bettum Villa sa...

Heisann Silje.
Nydelig bilder fra deg som alltid. Håper du ikke forsvinner heeeelt da i de ukene fremover... for da vil jeg savne deg ;).
Ønsker deg en fin uke!

Klem Madelén

Franske drømmer sa...

Jeg trodde også det het ranukler, hvis det er noen trøst ;)

Ønsker deg lykke til fremover!
Håper på et nytt innlegg en og annen gang, da :)

Klem

Huldra sa...

Så nydelig med blått og hvitt! Muggen var lækker;)

Takk for at du ryddet opp i blomsternavn-dysleksien min også. Hadde heller ikke fått med meg at det var en N til der..
Pass godt på deg selv og kroppen, og lykke til hvis det skjer noe snart:)

Klemmer

Janne sa...

Så fine ting :) Ser ut som dere har det så fint!!!

Spennende uker for deg!! Skjønner at bloggen ikke blir prioritert høyest da ja!!!

Stor klem

Frida sa...

Åh ranunkler... en av mina absoluta favoritblommor!
Underbar blogg :)

HusmorDronninga sa...

Haha.. Jeg har gått rundt og trodd akkuratt det samme! RanuNkler liksom.. jaja...

Men hva er egentlig forskjellen på Ranunkler og Peoner??

Ha en koselig kveld!
Hilsen Kjersti

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...