tirsdag 25. januar 2011

Siste dag...


Idag var min siste dag på jobben på leeenge!
Noe så aldeles vidunderlig! Jeg trives godt i jobben, men nå gleder jeg meg stort til ett år i permisjon!

Jeg hadde med gulrotkake på jobb idag, så kollegaer kunne feire at de skal få slippe å slite med meg et helt år fremover... Den så ut til å falle i smak, for formen var helt skrapet.




Beklager elendig bilde av kaken. Det ble tatt i all hast til morgen idag. Ikke det at det var noe estetisk vakkert bakverk å ta bilde av heller, da pyntingen ble tonet ned til det minimale... Vel, sånn går det når man begynner på glasuren etter midnatt! Årsaken er at jeg rett og slett ikke klarte å legge fra meg hekletøyet! Helt hekta! Jeg er bare noen småjusteringer unna å ferdigstille mitt første hekleprosjekt, så jeg skal vise dere imorgen! For dere erfarne heklere der ute er nok ikke resultatet verken pent eller spesielt imponerende, men selv er jeg stolt som en hane etter å faktisk ha fullført et håndarbeidsprosjekt!

God tirsdag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

God kveld;)

Så deilig at permisjonen har startet, håper du får hvilt og samlet krefter. Slappe av litt med din nye hobby. Gleder meg til å se ditt første hekleprosjekt!

Ha en fin kveld, Silje.

Klem Anja

Anonym sa...

Du er jammen flink!! At du kunne hekle.. det hadde jeg aldri trodd.. og jeg kjenner deg godt!!
he he..

Marthe sa...

Såååå deilig med siste dag på jobb da....den husker jeg godt:) Føltes som om det var en evighet til jeg skulle tilbake dit. Du må bare nyte dagene så godt som mulig fremover, kose deg med hekling og lage i stand til babyen som kommer:) Vi gleder oss masse til dere kommer til Bergen og vi får hilse på ham!!!!
Klemmer fra Morvikgjengen:)

Med kjæleik til livet sa...

kor spennende med hekleprosjekt ;)
gleder meg til å se kva du har hekla - og husk ; alle har vi vært nybegynner ein gang....
og er det noe du ikkje får til - er det jo berre å spørre
Smil fra monika

Unknown sa...

Koselig tid du har fremfor deg;)
Nyt dagene ♥
Den kakaen så veeeeldig god ut;)

Klem Line

Anonym sa...

Takk kjære venninne!!! Nå har du inspirert meg til å hekle.. jeg hekler nå diverse masker.. uten problem.. tror jeg.. øver!!
Takk takk.. og takk for heklenålen!!
Alle kan glede seg til å se ditt resultat!

Karianne sa...

Hei Silje.
Nylig oppdaget din blogg, og nå følger jeg
med regelmessig. Kjekt å lese om alle prosjektene dine! Jeg er selv ute i
perm nå (derfor god tid til å lese blogger;)), hadde termin igår. Ønsker deg lykke til i siste innspurt mot fødsel. Når er din termin?
Vi snakkes!
Mvh Karianne (tidl. Karianne Larsen, nå Steinsland)

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...