fredag 21. januar 2011

Nytt møbel på vei!


Nei desverre, det er ikke mitt etterlengtede vitrineskap fra Home & Cottage. Jeg registrerer at jeg fremdeles har litt over en uke på å bestemme meg (eller rettere sagt: få overtalt mannen...).

Under min daglige rundtur på finn.no, var jeg denne gang heldig med timingen og så overskriften "førstemann til mølla!" ved siden av et garderobeskap. Jeg klikket meg kjapt inn, registrerte at det dreide seg om et helt ordinært furuskap til den nette sum av 250,- og sendte sms'en
"Jeg håper jeg er første mann til mølla og får male (haha... tog du 'an?!)".
Etter et par minutter fikk jeg tilbake "Gratulerer, du vant, skapet er ditt!".




Kanon! Januar måned har ikke vært bufferkontoen sin beste venn, og innhugget på oppsparte midler har vært stort, så dette er ikke den rette tiden å flotte seg på når det gjelder interiør og andre innkjøp... (min bursdag er nært forestående, så derfor har jeg fremdeles et håp om å få samlet inn noen midler til vitrineskapet...)

Jeg kjenner verken til mål eller tilstandsrapport på skapet, men tenker at til den prisen skal jeg tåle det meste. Før jeg la meg igår følte jeg meg forsiktig frem og sa noe sånt som "...jeg tenkte kanskje at jeg kunne male det hvitt før vi fyller det med klær..?" til mannen.

"Nei nå må du gi deg!" var svaret jeg fikk i retur. "Det skal jo stå på soverommet, spiller vel ingen  rolle hvordan det ser ut??!".

Ehh...jo det gjør faktisk det.




 Det er fredag og jeg har endelig fått noen nye blomster i hus!
Håper perleblomstene strekker seg lange og fine opp fra sinkbøtta.

Mannen skal ut i skogen i natt og leke Lars Monsen. Jaja, hver sin lyst...
Jeg derimot har en date med sofa'n og Sørlandschips!


God helg til dere alle!


4 kommentarer:

Whitebite sa...

jeg har også en lars monsen♥

Janne sa...

Åh jeg eeelsker perleblomster :))) Må kjøpe noen i morgen jeg !!

Gratulerer med førstemann til mølla!! Du er så flink til å finne ting på Finn, loppis og andre steder.. Også male og pusse slik at møbelet blir helt personlig!!

Klem og god helg :-)

Unknown sa...

Så herlig!! Gratulerer!♥
Du får det helt sikkert til ,))
Nydelige bilder og blomster, her står perleblomstene så små så små... gleder meg til de springer ut♥ Det oser vår!!
Nyt helgen og kvelden!!
Klem fra meg, Anki

H. sa...

Så fin blogg du har !

Funnet deg via Janne - moro å finne slike "kupp" på www.finn.no.

Håper du får malt skapet, og at vi som titter innom deg, får se prosessen og ferdig resultat ;)

God helg !

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...