onsdag 5. januar 2011

Nostalgisk takpendel


Jeg har jo tidligere luftet min frustrasjon over både manglende kreativitet og kunnskap når det gjelder belysning. Det er og blir vanskelig. Men, det har løsnet sakte men sikkert og selv om alt fremdeles ikke er 100% har jeg nå gjort noen innkjøp -og viktigst av alt tatt noen valg i forhold til hvordan belysningen blir.




I innlegget "Jul i heimen" så dere denne takpendelen henge i hjørnet i sofakroken. Det er det nest nyeste lampeinnkjøpet i huset og jeg er veldig fornøyd med hjørnebelysningen. Lampen er vel det mannen vil kalle "koselig" -som så mye annet her i heimen, men koselig det er den virkelig! Den er kjøpt på Bohus, som forøvrig har mange fine, nostalgiske lamper til en god pris!

Nå mangler bare noe på veggen bak, så får vi se om kreativiteten glimter til...




 Nedpakking av julepynten har gått sent, og jeg håper at siste rest forsvinner kveld -hvis jeg kan finne noe energi. Lyder og jeg har vært på juletrefest på jobben ikveld. En ny opplevelse for meg som er forholdsvis ny i gamet. -Men jeg husker jo selv hvordan det var da jeg var liten: Mye glede, mye sukker, høyt støynivå og utkjørte barn som sovner i bilen på vei hjem. Jeg registrerer at akkurat på dette området har tiden stått stille. Det er akkurat som før. -Og koselig var det!

Ha en fin onsdagskveld!

3 kommentarer:

Whitebite sa...

nyyydelig lampe!
du har så fin stil, og liker at du tar ting i etterhvert med "hjertero.." :o)
Lurer litt på når du har termin.. og om du vet kjønnet?!
klem♥

Malin - mine gleder - sa...

Den var virkelig fin!! Og det er sant ja, bohus har mange stilige lamper! Er ofte innom å ser på lampene deres, har jo lyst på alt! Hadde man bare hatt steder å henge alle sammen, så.. He he

Anonym sa...

Lampen var helt nydelig, Silje! Jeg har tydeligvis gått glipp av at Bohus er gode på lamper!! Vi er på jakt etter lampe selv, må ha et lyspunkt bak sofaen. Kan inne ha stålampe i hjørnet der, men noe lign den lampen der kunne kanskje gjort seg?! Dere har det så fint hjemme!

Klem Anja

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...