lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år!


Planen var å takke for det gamle i et innlegg igår, men med et hus som skulle gjøres klart for besøk strakk ikke tiden til.

Istedenfor får jeg idag si godt nytt år til dere og vi skriver 1. januar 2011!




Takk for alle "besøk" og hyggelige kommentarer her på HJERTERO.com i det første bloggåret mitt. Det har vært morsomt, spennende -og til tider krevende å ha en side som jevnlig skal oppdateres. -Men, gleden og blogglysten har vært der og hele veien, og med det husprosjekt vi har hatt har det ikke manglet på ting å blogge om!




 Nyttårsmenyen bestod av Siljes ertesuppe til forrett. Hovedretten var okse indrefilet (som ble utsøkt -om jeg skal si det selv!). Tilbehøret bestod av amandinepoteter med blansjerte grønnsaker -asparges, gulrot, purre og sukkererter. Sausen var en fløte- og portvinsaus der portvinen ble erstattet med rognebærgele. Det funket bra og kan anbefales dersom du ikke har portvin for hånden. Til dessert hadde vi iskake med hjemmebakte julekaker og kransekake.




I natt var det et aldri så lite væromslag her i distriktet, så med strålende sol idag må vi få tatt oss en tur ut med akebrettet før de tosifrede kuldegradene igjen kommer snikende...


Jeg håper dere hadde en finfin nyttårsfeiring,
og ønsker dere alle alt godt i det nye året!


4 kommentarer:

Bettum Villa sa...

GODT NYTT ÅR!!!
For et herlig nyttårs bord du har stelt i stand..
Flink du er!
(Jeg hadde også tenkt å blogge litt før nyttår, men så så jeg at jeg hadde 222 innlegg i år og da ville jeg jo ikke ødelegge tallet ;P)

Klem Madelén

Janne sa...

God nytt år kjære Silje... Tenk i 2011 skal du bli tobarnsmor, fantastisk!!!!

Vi har vært ute i dag tidlig og testet akebrettet, heeerlig med mildvær og sol!!! God tur!

Supersnuppa sa...

Lekkert nyttårsbord!
Kos deg i snøen!

Anonym sa...

Godt nyttår til dere, Silje;) Bordet var nydelig dekket, så gøy for gjestene å komme til et så nydelig dekket bord. Menyen hørtes deilig ut.

Du har en flott og inspirerende blogg, vennen. Det er så gøy å titte innom. Og det gjør jeg jo flere ganger om dagen;) Ha en fin første dag i det nye året.

Klem Anja

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...