mandag 13. desember 2010

Trekning giveaway!


...og trekningen kommer lovlig sent, I know...

Dagen har vært en lang og snørrete sykedag hjemme fra jobben, og jeg fortviler litt over situasjonen akkurat nå. Jeg kan vel ikke skylde på graviditeten, for det er ikke direkte den som plager meg, men det er tydelig at kroppens immunforsvar har et litt annet fouks om dagen. Alle basilusker suger seg fast til kroppen min som fjortiser på en idol-artist, og jeg liker tydeligvis rampelyset, for alle får heng, for å si det sånn...




På ettermiddagen derimot tok dagen en noe uventet men høyst gledelig og positiv vending! Jeg har plutselig fått meg et aldeles (unnskyld alle påfølgende klissete, "rosa" ord, men:)
vakkert, vidunderlig, himmelsk, uimotståelig gammelt møbel!

Legger kanskje lista litt høyt her, og du tenker kanskje at så flott er det da ikke når du får se det, men jeg har vært på jakt etter noe tilsvarende en stund siden huset vårt fremdeles er ganske stusselig møblert. To iherdige, flinke hjelpere var klar til dugnad og vips så stod det der på plassen sin i stuen, gitt!

Jeg skal skrive mer og vise bilder imorgen, men du lurer kanskje på hvor det blir av den trekningen..?




 Trekningen ble foretatt -etter en spennende 71grader Nord-finale, for den måtte jeg jo få med meg.

Trekningen ble korrekt gjennomført og jeg kan love, kors på halsen, at alle fikk riktig antall lodd og samme størrelse på loddene. De ble til og med brettet med nøyaktighet, presisjon og perfeksjonisme.
(Selve trekningen ble foretatt av mannen, så alle klager kan rettes til ham)

Den heldige vinneren er Huldra som skrev:

Så koselig med hjemmelaget gave, Silje. Du er så flink:)
Jeg trekker gjerne et lodd hos deg!
Fortsatt god førjulstid til deg!

Gratulerer til deg!
Send meg en mail med adressen din, så får du en koselig førjulspresang til deg og heimen!

Takk til alle som var med!



Som du ser finnes det ikke den ting som ikke kan julepimpes med litt søtt julebånd! Fant denne fra en eske fra ifjor...


Ellers fikk jeg pakket inn kroppen i mannens XL dunjakke og dratt meg ned til barnehagen for Luciafeiring idag tidlig. Dette var første gang vi skulle se Lyder i noen form for opptreden, og det var to stolte og spente foreldre som satt klare med speilrefleksen og videokamera. Lyder var i storform... -helt til han oppdaget at det faktisk var mamma som satt godt nedsunket i en sofa med kaffekoppen -og som slettes ikke hadde forlatt barnehagen for å gå på jobb. Det ble litt for mange følelser på en gang, og derfra var det hylekor helt til han fikk gå ut fra rekken og satt trygt på mammas fang med en lussekatt i høyre hånd og et glass saft i venstre.


Håper Luciadagen har vært fin og at du har fått deg en lussekatt eller to!



3 kommentarer:

Fossestua sa...

Grattis til heldige Huldra som var så heldig å vinne den flotte premien :) Ikke misunnelig i det heeeeeele tatt, hihi :)
God bedring Silje :) HÅper du blir kvitt basillene snart :)
Klem fra Lise

Tina M sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tina M sa...

Du har det fineste huset i verden, det er jeg sikker på! Og du har/driver å innreder det akkurat slik jeg ønsker å innrede mitt hus når jeg blir så gammel at jeg kan kjøpe meg et. Håper du aldri sletter bloggen din, så jeg kan hente masse inspirasjon når den tid kommer. Hurra for at jeg fant akkurat din blogg!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...