lørdag 4. desember 2010

Innekos


Det er fremdeles kaldt, og lysten til å nyte det fine været utendørs er heller laber.
Jeg var på julebord igår og mannen jobber, så Lyder har sovet hos morfar og mimmi i natt.




Da Lyder kom hjem koste vi oss med grøt til lunsj. Mannen er på jobb, men vi laget nok til at han kan få med seg grøt på jobb imorgen, så da blir han sikkert glad!

Vi har tatt opp denne lørdagstradisjonen igjen etter en liten pause,
og det er veldig koselig -særlig i disse juletider!




 Jeg har fått nye svibler i hus, og nå står de og pryder omtrent alle ledige flater i huset.

Det er nesten flaut å si det, men jeg har kjøpt mose. Jeg, som syntes at det er meningsløst å kjøpe ting fra naturen som man lett kan gå ut og plukke selv, enten det er kongler, kvister eller mose...

Jaja, jeg måtte ha det, og jeg var ikke spesielt lysten på å dra til skogs å lete, så det ble den enkle løsningen denne gangen. Jeg får unnskylde meg med graviditet og hektisk førjulstid, så får vi satse på at det var en engangsforseelse...




Huset er fremdeles ikke særlig julepyntet, så jeg må se å få gjort noe med det i løpet av helgen!

Nå er forresten alle julegaver i boks! De er ikke nødvendigvis i hus eller sendt, men alt er laget, kjøpt eller bestilt, så nå er det bare å vente på at de siste tingene skal komme i posten. Bilde til julekort er også under fremkalling, så det får være neste helgs prosjekt!

Mens Lyder tar seg en cowboystrekk koser jeg meg med skiskyting på TV og Lotte har sloknet foran peisen.

Jeg ønsker dere alle en fin lørdag!



3 kommentarer:

Anne sa...

for en nydelig blogg du har!! klem fra anne

Hvit Villa sa...

Så fine bilder! Flink du er som har alle gaver i boks, jeg har vært en jule-tur og handlet i Kragerø idag..anbefales! Ha en fin lørdag!

FruLisa sa...

Vakre bilder! Svibler kan man nesten ikke få nok av. De er så fine - både før de springer ut i blomst og når de blomstrer. Her er det helle ikke mye jul, men det begynner å sige innover oss her..

Klem Lisa

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...