fredag 10. desember 2010

Hyllen på kjøkkenet har kommet opp!


Vi hadde planer om å dra på hytten i helgen, men formen min er ikke helt på topp desverre så vi valgte å bli hjemme. Jeg får se hva jeg orker, men noe jul frem i helgen!

Endelig har vi fått opp den koselige kjøkkenhyllen til krukker og den fine bestikket! Den er ikke spesielt julete, nesten litt sommerlig, men det har jeg planer om å gjøre noe med i løpet av helgen. Det er herlig at det triste, mørke hjørnet på kjøkkenet nå har blitt lyst og trivelig!

De tyngste og største krukkene, som de med hvetemel og ris, har jeg ventet med å sette i hyllen. Jeg må forsterke med et par ekstra skruer først, så jeg ikke kommer ned en morgen og finner alt i tusen knas på gulvet.




 Jeg er fremdeles på jakt etter en passe hylle eller avlastningsbord å ha på gulvet under hyllen,
men fangsten har vært dårlig så langt.

Igår var det auksjon i nabobyen, og jeg hadde verken ork eller tid til å være der. Jeg hadde selvfølgelig funnet noe jeg hadde lyst på i auksjonskatalogen, og da er det jo supert å kunne legge inn bud på nett! Jeg fikk tilslag på et herlig bakstetrau som jeg skal bruke som vedkurv. Mamma hentet den for meg, så jeg får den i slutten av helgen og da skal jeg vise den til dere!




Jeg ønsker dere alle en super adventshelg!


9 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott hylle, og så mye fint du har i den ;))
Jeg er selv på jakt etter ett, men det er ikke lett å finne dessverre (kan jo være at jeg har sett på feil steder altså ,))
En nydelig kveld og en skjønn 3 adventshelg ønskes deg fra meg,
juleklem Anki

Jannes lille sted sa...

Hei
Superfin hylle!
Og den passer jo kjempefint der på veggen!
lekkert Silje!

Ha en flott helg og god bedring
Klemmer JM♥

Christine C sa...

Nydelig hylle du har fått opp på veggen :-) Kjenner at jeg må få tak i en slik lysslynge jeg også når jeg ser hvor fint din pyntet opp hos deg.
God bedring og god helg til deg!

Janne sa...

Silje!!! Jeg bare elsker stilen din :-)))

Anonym sa...

Kjempefin!!

Bettum Villa sa...

Kjempe fine hyller! Elsker å ha alt jeg trenger i slike norgesglass/patentglass. Er så koselig å SE alt.
Har aldri hørt om online auksjoner (eller jeg har jo hørt om det), hvor på nett finner du slikt?
Ønsker deg en god bedring og en god førjulstid

Klem Madelén

Fossestua sa...

Så fin hylle du har fått deg :) Grattis! Var skikkelig fint med den lysslyngen :)
Superlekker den gamle klokken!
Klem fra Lise

Anonym sa...

Heisann.
Så flott det ble med hylla på veggen! Du er veldig flink!! Ønsker dere alle ei flott helg, og god bedring til deg! Klem fra Vikaleitet

Anonym sa...

Nydelig ble det, Silje. Ønsker meg;)
God bedring!
Klem Anja

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...