onsdag 3. november 2010

Spisestuestoler før og etter!


Jeg fant spisestuestolene på finn.no i sommer.

Seteputene ble trukket om en natt til søndag i juli, og resultatet ble forsåvidt deretter.
Men, det er godt nok for nå, så får jeg heller se om jeg fikser på dem siden.

De har alle fått seg en skrubb, grundig vask med grønnsåpe og salmiakk, tre strøk Lady interiør 15, ny skumplast og nytt, grått stofftrekk.

Her er før og etter-bildene:




Stolene bar preg av å ha vært godt brukt, så de trengte virkelig en shinings!




Det var tilsammen 6 stoler hvorav to og to var like.
Jeg syntes det er sjarmerende med litt forskjellige stoler rundt bordet.




Stolene ble som nye etter puss, vask, maling og nytt stoff.
Som sagt kunne jeg gjort meg mer flid med detaljene, men det ble fint nok!




Ha en super onsdag!

 

5 kommentarer:

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så fine stolene ble! Ja, det gjelder å se mulighetene!

Klem Cathrine :-)

Bettum Villa sa...

Nice! Synes også det er stilig med forskellige stoler. Og synes virkelig du har gjort deg flid med dem :)

Klem Madelén

Villasol sa...

De ble kjempefine. Synes ikke det gjør noe at de ikke er like. Lekre ble de uansett.
Ha en fin dag!

Klem Ingunn

Unknown sa...

Stolene ble kjempeflott:o)

Hasigamas mamma sa...

Stolene ble kjempefine!!! Flott med gamle stoler!
klem
Lise

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...