torsdag 11. november 2010

Litt mer bad...


Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle overmøblere eller overpynte dette huset.
Ikke det at jeg ønsker noe minimalisme, men jeg er påpasselig med at ikke det blir "too much".




-Men jeg har fått trykt inn nok et møbel på det lille badet vårt.
Selv om jeg nå dekket til den siste "ledige" veggen, syntes jeg at det ble bra.
Når badet skal fungere som bad og vaskerom med småbarn i huset, må jeg utnytte plassen godt!

Denne enkle, billige hyllen fra IKEA syntes jeg funket fint. Det er ikke akkurat noe supermøbel, men det at den skrår oppover gjør at den tar litt mindre plass. Den huser noen kurver med kluter, badelekene til Lyder og en kurv med mine hår-remedier.




 I tillegg har min prikkete, søte klypeboks fått plass her enn så lenge.

Den har stått ute i regnet i lang tid, og jeg tok desverre ikke vare på den da vi bodde i Bergen.
-Men den er full av sjarm og jeg syntes den er finfin!




Jeg har fått noen spørsmål angående flisene på badet vårt.
De er kjøpt på Megaflis, til en veldig billig penge!

Da vi skulle velge fliser tenkte vi ikke pris i det hele tatt, men det var disse vi syntes var finest, og de var nesten billigst av alle! -Hvertfall veggflisene. Gulvflisene, særlig mosaikken, kostet litt mer.




Nå skal jeg opp til snuppa mi og skravle litt!

Ha en super torsdagskveld!

4 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Så fint badet deres er silje! Kjempefine bilder!!

Klem Janne Merethe

Christine C sa...

Så koselig bad dere har! Hyllen du har satt inn var jo så lett og luftig at det ikke virker overmøblert utifra bildene i alle fall :-))
Ha en fin torsdagskveld!

Villasol sa...

Så flott bad! Hyllen var kjempefin og rommer mye. Noen ganger må man overfylle litt for og få plass til alle tinger som vi trenger i hverdagen. Men med den hyllen ble det luftig alikevell. Synes klypeboksen din var sjarmerende jeg :)

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Hasigamas mamma sa...

Får aldri nok oppbevaringsplass, nei! Og denne var jo veldig lur, ikke sett den før.
Veldig søt prikkeboks også -selv med litt rust :)
Kos deg! *
Klem
Lise

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...