tirsdag 16. november 2010

Julekalender -check!


Ikveld har jeg laget ferdig julekalenderen til Lyder!
-Nå må jeg bare få malt ferdig tallerkenrekken som kalenderen skal henge i...



Det er jo ikke mye en liten gutt på snaue 2 år skjønner av slikt, så kalenderen er vel mest til i år fordi mor syntes det er koselig. -Men det er aldri for tidlig å starte med fine juletradisjoner!

Som nevnt tidligere hadde jeg kjøpt en vidunderlig vakker julekalender hos Kremmerhuset for et par år siden, men den ble spist av mus. I fravær av fantasi og lite ork til å være kreativ gikk jeg til innkjøp av en tilsvarende -den også fra Kremmerhuset.

Kalendergavene i år er verken råflotte eller dyre -og det er heller ikke poenget. Jeg gleder meg til han blir et par år eldre og jeg kan pakke inn "aktivitetsgaver" som vi kan gjøre sammen. Denne julen går det i såpebobler, småbiler, dyr, nissesjokolade, sokker og andre småting som små gutter liker.

Nå er det bare å glede seg til 1. desember!




 Jeg fikk gjort unna noen julegaver i dag også, så jeg er godt i rute til å nå målet om å være ferdig med alle gavene til 1. desember! Noen av dem ble kjøpt i den herlige butikken Tommelise i nabobyen.


Håper dere har hatt en god tirsdag!

4 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Kan tenke meg Lyder synes det er morsomt etterhvert ;)
Klem Madelén

Anonym sa...

Hei Silje!

Enig med deg, aldri for tidlig å starte med juletradisjoner. Vi kjøpte en kalender - materialpakke fra Panduro, og har kost oss med å lage den. Vi ble veldig fornøyde til slutt, og jeg gleder meg til Maia skal åpne kalenderpakker. Her går det i ulike dyrefigurer, refleks, bøker , sokker og litt ulltøy. Noen større gaver innimellom. Ellers har vi fått kjøpt endel julegaver, jeg har nemlig også som mål å bli ferdig før desember kommer..

Ha en fin kveld!

Klem Anja

Anonym sa...

Gratulerer! Tidlig ute du. Selv har jeg kun gjort unna 18 gaver.. må ha 48 stk jeg i år! Dog veldig koselig!!
Klem fra snuppa.

Janne sa...

Så utrolig koselig med julekalender til Lyder. Jeg er vokst opp med pakkekalender, og er enig med deg at det aldri er for tidlig å starte med juletradisjoner :)) Tenker vi starter med den tradisjnen til neste år jeg, hihi... Klemmer

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...