lørdag 2. oktober 2010

Høstlørdag


Dette er den første lørdagen som jeg virkelig har høststemning, og det er herlig!
Vi droppet hytten i helgen, dels på grunn av dårlig værprognoser og dels fordi jeg ikke kan gå glipp av morgendagens auksjon...




Det blir derfor en rolig helg, og vi må få gjort litt ting i heimen.
Det er veldig deilig og viktig med slike helger. Vi er ofte på farten, og finner derfor sjeldent tid til å få hentet oss skikkelig inn igjen.




Poden tar seg en liten formiddagslur, og jeg skal lage litt lørdagsgrøt.
Mannen og Lotte tar seg vel en tur i skogen etterpå, mens Lyder og jeg skal på en liten shoppingrunde.




Han har funnet ut at det er noen skikkelige gode søtsaker mamma oppbevarer i den lille glasskrukken på bordet, og etter å ha fersket ham med munnen full av både karamell og papir og et påfølgende Mmmmm!, har jeg måttet sette den høyt og utenfor rekkevidde for noen små men overraskende lange armer...


Ha en finfin lørdag!

4 kommentarer:

Jannes lille sted sa...

Kos dere hjemme også!
Ha en flott helg
Klem Janne Merethe

Gammel stil sa...

Kjempefin høststemning:) Tusen takk:)

Klem:)

Therese sa...

Hei Siljemor.

Så herlige bilder og ord Silje. Klem til deg og riktig god helg.

Elisabet sa...

hehe, hvor har du fått tak i de eplene da silje? ;) kjempefine bilder :) Du er så flink til både knipsing og skriving! Klem til deg, og god helg!

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...