fredag 4. juni 2010

Båtførerprøven


Helgen skal tilbringes innendørs i et kurslokale...
Akkurat som om ikke jeg tilbringer nok tid inne om dagen med all malingen...


Bildet er lånt fra www.tryggogsikker.no


Jaja, jeg har ikke noe valg. Dette kommer ubeleilig uansett, og kjøre båt må jeg, så da var det bare å ta seg tid. Kurset er intensivt og tar så og si hele helgen, så får jeg bare håpe at det går greit og at jeg kan gå sommeren i møte som båtfører!

Det betyr stillstans i noen dager på huset siden mannen må ta seg av både hund og barn, men vi får sette inn det siste støtet til uken, så er vi nok ikke langt unna innflytting!


Håper dere, i motsetning til meg, får noen fine dager ute i sol og sommervær!


4 kommentarer:

Janne sa...

Ha en god helg på kurs flinke Silje mor :-)

Små hjertedømmer ♥ sa...

Hold ut og lykke til på kurset.
Ha en flott helg.

Klem

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Og masse lykke til!
Håper du får en flott helg
Klem Janne Merethe

Anonym sa...

Ønske deg lykke til i helga! Vi nyter sola og Stavanger i helga!
Go klem fra svigers....og E & E

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen ♥ Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...